Пикир жана сунуштар
кардарлардан
Биздин кызмат сизге жактыбы же сизде
комментарий барбы? Пикир жөнөтүү
Тапшыруу формасыпикир жана сунуштар
Формага өтүү
Анкета
жеке адамдар үчүн
Анкета
юридикалык жактар ​​үчүн

Урматтуу кардарлар!

Сиздин каалоолоруңузду угууга кубанычтабыз, бул бизге кызматты жакшыртууга мүмкүндүк берет. Биздин банктык «оркестрге» жакшы ойноого жардам бере турган кандайдыр бир «дирижердун» ролун аткара аласыз. Ошондуктан биз ар бир кардарга “Биздин дирижер бол!” деген чакырык менен кайрылабыз.

Биздин максат - сапаттуу тейлөө аркылуу кардарлардын канааттануусунун жогорку деңгээлин камсыз кылуу, андыктан биз кабыл алган жана өзгөчө көңүл бурган сиздин сунуштарыңыз, даттанууларыңыз жана комментарийлериңиз биз үчүн эң баалуу маалымат болуп саналат.

Биз сиздин сунуштарыңызды, сын-пикирлериңизди жана даттанууларыңызды сизге ыңгайлуу каалаган формада кабыл алууга даярбыз:

  • Банктын бардык бөлүмдөрүндө жеткиликтүү болгон даттануулар жана сунуштар китептери аркылуу;
  • "Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра." электрондук почтасы боюнча;
  • Банктын расмий сайтындагы (http://www.optimabank.kg/comments-and-complaints/leave-a-suggestion.html) "Сын-пикирлер жана даттануулар" шилтемеси аркылуу;
  • 720070, Кыргыз Республикасы, Бишкек ш., Жибек-Жолу пр., 493, почта дареги боюнча кат менен
  • Күнү-түнү иштеген Байланыш борбору аркылуу: (312) 90 59 59, 0-800-100-00-00 (Кыргызтелеком ААКнын стационардык телефондорунан чалуу акысыз); Beeline, Megacom жана О!
  • абоненттери үчүн 9595 кыска акысыз номуру аркылуу

Тандалган байланыш каналына карабастан, фамилияңызды, атыңызды, атаңыздын атын көрсөтүүнү унутпаңыз; байланыш маалыматтары - почта дареги, телефон номери, электрондук почта дареги.

Кардар ошондой эле Банктын жетекчисинин же филиалдын жетекчисинин жеке кабыл алуу өтүнүчү менен Банкка кайрылууга укуктуу. Менеджерлер тарабынан кардарларды кабыл алуу Банктын иш убактысынын каалаган убагында жүргүзүлүшү мүмкүн.

Оптима Банк, эгерде алар анонимдүү болбосо, кардарлардын даттанууларына жана сунуштарына жазуу жүзүндө жооп берет. Кайрылууну кароонун жана жооп даярдоонун мөөнөтү кайрылуу катталган күндөн тартып 10 жумушчу күнгө чейин. Эгер арызыңызды кароого көбүрөөк убакыт керек болсо, бул тууралуу кошумча маалымат аласыз.

Оптима Банк ААКнын кардарларынын даттанууларын жана сунуштарын кабыл алуу жана кароо жөнүндө жободон үзүндүнү төмөнкү шилтемеден тапса болот:

  • Оптима Банктын кардарларынын даттанууларын жана сунуштарын кабыл алуу жана кароо жөнүндө жободон көчүрмө

Биз кардарлардын пикирлерин баалайбыз жана аны кызматыбызды жакшыртуу үчүн колдонобуз. Сиздин ар бир кайрылууңуз биздин жалпы ийгилигибиздин дагы бир кадамы, биздин Банкка белекиңиз.

Ишенимиңиз үчүн рахмат! Оптима Банкка кош келиңиз!